reus.cat
Envia   |   Imprimeix   |   Twitter   |   Facebook
18 setembre 2013
Circulars

Menjar fruita és sa i divertit! I volem que els més petits ho descobreixin mica en mica, amb l'ajuda de tots. Està demostrat el benefici de consumir cinc racions al dia de fruites i verdures (tres peces de fruita i dues racions de verdura). La fruita és una alternativa excel.lent al consum d'altres aliments amb menys qualitat nutricional.

És per aquest motiu que a partir de la setmana vinent començarem a introduir fruita en el petit "pica-pica" del matí. Us demanem que tots els dimarts porteu dues peces de fruita i a diferència de l'any anterior que donàvem un dia fruita, aquest nou curs en donarem dos dies a la setmana. Les peces que porteu, tingueu en compte que cal que sigui fruita que mengen a casa i que ja hagin provat, com per exemple: poma, pera, plàtan, raïm...

Tots els dimarts li entregueu la fruita a la tutora del vostre fill/a i no us preocupeu si a casa no en mengen gens, mica en mica ho anirem introduint.

Per a més informació sobre la importància d'introduir fruita dins la nostra dieta diària, us adjuntem la Nova piràmide de l'alimentació saludable creada pel Programa PASS (Pla integral per a la promoció de la salut mitjançant l'activitat física i l'alimentació saludable).